بازي وسرگرمي
بازي وسرگرمي

فیلم سینمایی ۳D «انگری بردز» ساخته می‌شود

یک میلیارد دانلود، تاسیس شهربازی اختصاصی و رقابت با کوکاکولا و پپسی کافی نبود و حالا پرندگان عصبانی برای حمله به سالن‌های سینما آماده می‌شوند.

اوایل امسال خبر دادیم که سریال انیمیشن و فیلم سینمایی «انگری بردز» به زودی راهی بازار خواهد شد. شرکت فنلاندی Rovio که با ساخت سری بازی‌های پرندگان عصبانی به شهرت رسیده، اعلام خبر ساخت فیلم سینمایی بر اساس این بازی پرطرفدار را رسما اعلام و عوامل تولید آن را معرفی کرد.

انیمیشن «انگری بردز» قرار است که به‌صورت سه بعدی ساخته و در تابستان سال ۲۰۱۶ اکران شود…

جان کوهن تهیه کننده‌ی انیمیشن Decpicable Me (من نفرت انگیز) که در تولید فیلم‌های موفق دیگری هم‌چون “ربات‌ها”، “عصر یخبندان” و “هورتون صدای یک نفر را می‌شوند” نیز همکاری داشته، قرار است به همراه دیوید میسل فیلم انیمیشن «پرندگان عصبانی» را تهیه کنند. میسل که از مدتی پیش برای مشاوره توسط سازندگان این بازی استخدام شده، پیش از این مدیریت کمپانی مارول و تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم “آیرن من” را بر عهده داشته است. Rovio هم‌چنین یک استودیوی انیمیشن فنلاندی معروف به نام کومبو را برای کار بر روی این پروژه‌ی جدید استخدام کرده‌است.

اگر چه چهار سال انتظار برای اکران فیلم این بازی پرطرفدار زمان زیادی است، اما پخش سریال انیمیشن “انگری بردز” به زودی در قالب ۵۲ قسمت کوتاه آغاز خواهد شد.

پرندگان عصبانی تاکنون در هر مسیری که قدم گذاشته‌اند، موفقیت خیره‌کننده‌ای را کسب کرده‌اند. کافی است تا بیش از یک چهارم افرادی که این بازی را بر روی گوشی‌های تلفن همراه و کامپیوترهای شخصی خود دانلود کرده‌اند، برای تماشای فیلم “انگری بردز” هم به سینما بروند تا پرندگان عصبانی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را هم به نام خود ثبت کنند.

آخرین بازی از این سری پرطرفدار، انگری بردز استار وارز چند هفته‌ی قبل منتشر شده است. طبق آمار اعلام شده از سوی ناشرین بازی، “انگری بردز” ۲۰ تا ۳۰ میلیون کاربر ماهانه و بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در هر ماه دارد 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 26 اسفند 1398برچسب:, توسط روزبه